سلام به دوستان!

okgames برای تولید بازی های جدید خود

نیاز به همکاری شما دارد برای همکاری در

قسمت نظرات نام خود و مهارت های خود

مانند:

تازه کار:

هیچی بلد نیستم = کار آموز

تازه شروع به یادگیری کردم = کار آموز درجه ۳

درحال یادگیری هستم = کار آموز درجه ۲

در انتهای یاد گیری هستم = کار آموز درجه ۱

یاد گرفتم منتظر امتحان هستم = کار آموز برنزی

امتحان اول قبول شدم = کار آموز نقره ای

امتحان دوم قبول شدم = کار آموز طلایی

شروع به کار:

اولین کارم را فرستادم = نیمه کاربر

اولین پروژه ام کامل شد = کاربر تازه وارد

در پروژه ی مهم در حال کار هستم = کاربر عادی

مدل سازی دو بعدی :

می توانم کار های گرا فیکی ساده را انجام بدم = گرافیست درجه ۳

می توانم کار های گرافیکی متوسط را انجام بدم = گرافیست در جه ۲

می توانم کار های گرافیکی پیشرفته را انجام بدم = گرا فیست درجه ۱

مدل سازی سه بعدی:

می توانم مدل های سه بعدی ساده را تولید کنم = مدل ساز درجه ۳

می توانم مدل های سه بعدی متوسط را تولید کنم = مدل ساز درجه ۲

می توانم مدل های سه بعدی پیشرفته را تولید کنم = مدل ساز درجه ۱

می توانم مدل های سه بعدی با کیفیت بالا را تولید کنم = مدل ساز برنزی

می توانم مدل های سه بعدی پیشرفته و با کیفیت بالا تولید کنم = مدل ساز نقره ای

می توانم مدل های سه بعدی با کیفیت خیلی بالا تولید کنم = مدل ساز طلایی

می توانم مدل های سه بعدی پیشرفته با کیفیت خیلی بالا تولید کنم = مدل ساز الماسی

می توانم مدل های سه بعدی مشابه واقعیت تولید کنم = مدل ساز کریستالی

می توانم مدل های سه بعدی مشابه واقعیت با کیفیت خیلی بالا تولید کنم = مدل ساز عالی مقام

می توانم مدل های سه بعدی مشابه واقیت با بالاترین کیفیت تولید کنم = ابر مدل ساز

برنامه نویس:

برنامه نویسی مقدماتی  را بلدم = برنامه نویس درجه ۳

برنامه نویسی متوسط  را بلدم = برنامه نویس درجه ۲

تولید بازی با godot  مقدماتی را بلدم = برنامه نویس درجه ۱

تولید بازی با godot  متوسط را بلدم = برنامه نویس برنزی

تولید بازی با godot حرفه ای را بلدم = برنامه نویس نقره ای

تولید بازی با godot را کامل بلدم = برنامه نویس طلایی

برنامه نویسی را کامل بلدم = برنامه نویس الماسی

بازی ساز مستقل هستم = برنامه نویس کریستالی

سر هم کردن مدل ها:

سر هم کردن مدل ها را بلدم = سر هم کننده ی مدل ها

دوبله :

صدای خوبی دارم = دوبله کننده

سر پرستی دوبله را بلدم = مدیر دوبله

مترجم:

انگلیسی مقدماتی بلدم = مترجم درجه ۳

انگلیسی متوسط بلدم = مترجم درجه ۲

انگلیسی پیشرفته بلدم = مترجم درجه ۱

انگلیسی کامل بلدم = مترجم کریستالی

زبان های دیگر را بلدم = مترجم استار

متحرک ساز:

متحرک ساز سریع هستم = متحرک ساز نقره ای

متحرک ساز با حوصله هستم = متحرک ساز طلایی

داستان نویس :

در طراحی داستان همکاری می کنم = نویسنده تازه کار

اشتباه های داستان را می گیرم = نویسنده ی ناظر

نویسنده ی ایده پر داز حرفه ای هستم = نویسنده حرفه ای

عکاس :

عکس با کیفیت پایین می گیرم = عکاس درجه ۳

عکس با کیفیت HD می گیرم = عکاس درجه ۲

عکس با کیفیت full HD می گیرم = عکاس درجه ۱

عکاس با کیفیت 2K  می گیرم = عکاس برنزی

عکس با کیفیت3K می گیرم = عکاس نقره ای

عکس با کیفیت 4K می گیرم = عکاس طلایی

عکس با کیفیت 8K می گیرم = عکاس کریستالی

لطفا یکی از مهارت های زیر یا دیگر مهارت خود  را به همراه نام خود را در بخش نظرات بفرستید.

با تشکر از شما!